Speakers

Tomáš Hybeš
Head of Employer Branding & Creative Content | CzechCrunch
Už přes 17 let se pohybuje v médiích a 14 let propojuje svět médií s employer brandingem. Vytváří projekty, které firmám pomáhají atraktivně komunikovat jejich kulturu a příběh zaměstnavatele. Od studentského magazínu až po multimediální speciály na CzechCrunchi vždy hledá cesty, jak značky propojit s lidmi autenticky a kreativně.
Michaela Raková
Founder | 52pages
Michaela je zakladatelka data-driven studia 52pages a výzkumu uncover. Po letech v médiích nastavovala značku zaměstnavatele a firemní média v KPMG a dnes pomáhá firmám budovat funkční strategie v employer brandingu a brand contentu. Její práce získaly dvě desítky profesních ocenění Zlatý středník, Fénix nebo Effie.
Ivo Hrdina
CEO of JuiceUP, Psychologist and University Teacher | JuiceUP
Ivo stojí v čele JuiceUPu, stará se chod firmy a nejčastěji vede kreativní projekty, v nichž se spojuje strategické myšlení s kreativou. Společně se Zbyňkem a jeho týmem letos získali ocenění Zlatý Středník za interní kampaň pro Českou spořitelnu. Vystudovaný psycholog a kouč manažerů, který díky JuiceUP dělá to, co ho baví a naplňuje. Externě přednáší na Pražské vysoké škole psychosociálních studií manažerskou psychologii. Když zrovna neřídí projekty nebo netrénuje klienty, nejčastěji ho potkáte při sportu, na cestách nebo v horách.
Zbyněk Riedl
Creative specialist | JuiceUP
Zbyněk vede kreativní tým grafiků a video creatorů v JuiceUP a stojí za tvorbou obsahu a kampaní, které pomáhají značkám zaujmout a odlišit se. Ačkoliv vystudoval ekonomii, jeho kariérní cesta ukazuje, že opravdovou hodnotu dokáže vytvářet tam, kde může naplno uplatnit svou tvůrčí energii. Jeho osobitý rukopis a cit pro nápadité formy komunikace už poznali klienti, jako jsou Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Qminers či Nestlé. Kromě práce na kampaních také občas lektoruje a předává know-how z oblasti employer brandingu a kreativy. Ve volném čase hraje basketbal, rád vaří, obdivuje AZ kvíz – a nejvíc je hrdým otcem a spokojeným manželem.
Michal Kosař
Head of Employer Branding | Česká spořitelna
Michal Kosař se již více než 6 let věnuje tvorbě a implementaci strategie employer brandingu v České spořitelně. Zaměřuje se na vnímání České spořitelny jako technologického zaměstnavatele a společnosti s nejlepšími leadery. Jeho cílem je propojit světy HR, byznysu a marketingu, ve kterých se pohybuje již 20 let. Michal věří v budoucnost, kde HR hraje klíčovou roli díky svým odborným dovednostem, principům a hlubokému porozumění byznysu.
František Školník
Business Consultant | Imper
František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že úspěšný obchod spočívá v mnohem více než jen v prodávání produktu. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.
Martin Hošek
Business Consultant | Imper
Martin se věnuje B2B obchodu už více jak 10 let a za tu dobu poznal tisíce obchodních případů firem z téměř všech byznysových odvětví. Věří v moderní obchod, který stojí na pevných datových základech, a pomáhá firmám z řad SME i velkých korporací v cestě za jejich zákazníkem. Pravidelně přednáší na konferencích zaměřených na B2B, sales, či osobnostní a podnikatelský rozvoj. Aktuálně rozvíjí obchod ve společnosti IMPER, která patří mezi tuzemskou špičku v oblasti datově řízeného obchodu.
Martin Benda
Martin Benda
Business Unit Manager OEM & Service | Assa Abloy
Martin nás uvede do tématu: Jak motivovat a vzdělávat seniorní obchodníky.
Rolf Sindelar
Sales Director | Disivo
Ein erfahrener Business Development Manager, mehr als 25 Jahre in Sales tätig. Erfahrung mit Go-To-Market Strategien für neue Märkte im B2C und B2B Bereich Derzeit helfe ich Firmen im EU Raum die Profite zu steigern, indem man den richtigen Preis findet.
Martin Skalický
Sales Consultant | Saleskit
Martin se v B2B obchodu pohybuje osmým rokem a v komunikaci s klienty se cítí jako ryba ve vodě. Během své profesní kariéry v obchodu se vypracoval z "řadového" obchodníka na manažera, který řídil tým desítek lidí. Předtím se věnoval vlastnímu podnikatelskému projektu při studiu žurnalistiky a novinářské tvorbě. V Imperu má na starosti mimo jiné akvizici nových klientů, jejich edukaci a implementaci B2B aplikací Leady a Merk do obchodních a marketingových procesů klientů.
Nejnovější komentáře
    Ads
    Event Search
    Latest Posts