
Tomáš Hybeš
Head of Employer Branding & Creative Content | CzechCrunch
Už přes 17 let se pohybuje v médiích a 14 let propojuje svět médií s employer brandingem. Vytváří projekty, které firmám pomáhají atraktivně komunikovat jejich kulturu a příběh zaměstnavatele. Od studentského magazínu až po multimediální speciály na CzechCrunchi vždy hledá cesty, jak značky propojit s lidmi autenticky a kreativně.

Michal Kosař
Head of Employer Branding | Česká spořitelna
Michal Kosař se již více než 6 let věnuje tvorbě a implementaci strategie employer brandingu v České spořitelně. Zaměřuje se na vnímání České spořitelny jako technologického zaměstnavatele a společnosti s nejlepšími leadery. Jeho cílem je propojit světy HR, byznysu a marketingu, ve kterých se pohybuje již 20 let. Michal věří v budoucnost, kde HR hraje klíčovou roli díky svým odborným dovednostem, principům a hlubokému porozumění byznysu.

František Školník
Business Consultant | Imper
František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že úspěšný obchod spočívá v mnohem více než jen v prodávání produktu. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.

Martin Hošek
Business Consultant | Imper
Martin se věnuje B2B obchodu už více jak 10 let a za tu dobu poznal tisíce obchodních případů firem z téměř všech byznysových odvětví. Věří v moderní obchod, který stojí na pevných datových základech, a pomáhá firmám z řad SME i velkých korporací v cestě za jejich zákazníkem. Pravidelně přednáší na konferencích zaměřených na B2B, sales, či osobnostní a podnikatelský rozvoj. Aktuálně rozvíjí obchod ve společnosti IMPER, která patří mezi tuzemskou špičku v oblasti datově řízeného obchodu.

Martin Skalický
Sales Consultant | Saleskit
Martin se v B2B obchodu pohybuje osmým rokem a v komunikaci s klienty se cítí jako ryba ve vodě. Během své profesní kariéry v obchodu se vypracoval z "řadového" obchodníka na manažera, který řídil tým desítek lidí. Předtím se věnoval vlastnímu podnikatelskému projektu při studiu žurnalistiky a novinářské tvorbě. V Imperu má na starosti mimo jiné akvizici nových klientů, jejich edukaci a implementaci B2B aplikací Leady a Merk do obchodních a marketingových procesů klientů.