Speakers

Tomáš Bubeník
Tomáš Bubeník
Senior BD Manager | ALEF NULA
V IT se pohybuje od roku 2011. V ALEFu se zaměřuje z pozice Business Development Manažera na oblast cloudu, cloudových řešení a jeho přínosu pro zákazníky.
Martin Šebela
Martin Šebela
Head of Salesforce Delivery | Merkle
V Isobaru vede Salesforce delivery tým. Má za sebou více než 17 let praxe s nejrůznějšími technologiemi a v rozličných prostředích, např. CRM, e-commerce, ERP a mnoho IT systémů zaměřených na projekty a kontinuální dodávky. Martin se primárně zaměřuje na rostoucí týmy a byznysy, v nichž rozvíjí lidský potenciál. Během uplynulých tří let dokázal vybudovat jeden z nejlepších Salesforce delivery týmů v rámci střední a východní Evropy. Tým se pod jeho vedením rozrostl na téměř 100 Salesforce specialistů s jedinečnými zkušenostmi a znalostmi.
Ivan Rámeš
Partner | HAVEL & PARTNERS
Ivana baví moderní technologie. Podílel se na právním fungování prvních e-shopů v ČR a neminuly ho ani ty nejzajímavější B2B a B2C e-commerce a technologické projekty, které se realizují nyní.
Jan Bureš
Economic Advisor | ČSOB
Jan Bureš je hlavní ekonom Patria Finance a seniorní ekonom KBC/ČSOB. V roce 2020 působil v Ekonomickém poradním týmu při krizovém štábu vlády. Dříve také jako člen poradního sboru ekonomů při ministerstvu financí hodnotícím dopady přijetí eura na ekonomiku ČR. Je krom jiného spoluaturem publikace Měnová integrace - Náklady a přínosy členství v měnové unii. Pravidelně připravuje ekonomické diskuze pod názvem Ranní káva s Janem Burešem.
Blanka Sigmundová
Managing Director | Loono
Blanka Sigmundová se v čele s neziskovou organizací Loono zaměřuje na edukaci laické veřejnosti v oblasti zdraví a prevence. Vystudovala sociální práci, mediální studia a žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Čtyři roky strávila v organizaci ParaCENTRUM Fenix, která se zaměřuje na pomoc lidem po úrazu míchy. Má zkušenosti ze sektoru veřejného zdravotnictví, kde měla na starosti koncepci a rozvoj programů zdravotní prevence. V Loono působí téměř dva roky, nejprve na pozici business developera a nyní na pozici ředitelky.
Jaroslav Chalupa
Managing Consultant – Campaign Management Competency Lead | Adastra
Jaroslav je expertem na datovou analýzu, datové modelování a rozsáhlé firemní datové architektury. Na různých projektech pracoval postupně pro největší společnosti v Česku. V posledních letech se věnuje především projektům, které spojují data a marketing&sales a pomáhá zákazníkům správně využívat data pro efektivnější cílení, up-sell/x-sell a další aktivity zvyšující jejich prodeje.
Lukáš Balek
CMO & Community Leader | Targito
Na Lukášovo vizitkách jste mohli zahlédnout pozice jako CTO, CMO, Project Manager, E-mailing nebo GDPR Specialista, v neposlední řadě i Community Leader. To ale není podstatné. Lukáš je totiž v první řadě člověk, který vždy jde tak trochu proti davu a hledá to nejlepší, nejefektivnější, a hlavně koncepční řešení. Dokud jej nenajde. A právě takový je i jeho pohled na svět e-mail marketingu.
Jiří Jambor
CEO & FOUNDER | FUTURE SALES.
Jirka je tělem i duší obchodník, který v tomto oboru působí více než 10 let. Baví jej propojovat Sales s moderními přístupy a nástroji. Jak sám říká, „Na cold call vám už dneska nikdo neodpoví“. Ve firmě se stará o klienty a business a dohlíží na to, aby každý projekt měl pro klienta jasný prodejní drive.
Jan Artner
Sales director | IMPER CZ
Honza je zkušený obchodník, který se zabývá zejména využitím dat v B2B obchodě a marketingu. Je odborníkem přes generování leadů a využívání dat k získávání nových příležitostí. V současnosti vede obchodní tým SaaS společnosti Imper známou zejména díky aplikacím Merk a Leady, které obchodníkům a marketérům pomáhají s každodenními úkoly.
Jan Kyselý
Ceo & Founder | FUTURE SALES.
Honza během své profesní kariéry působil na obchodních i marketingových pozicích a zkušenosti sbíral nejen v ČR, ale také na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. S tématem Social Selling se poprvé potkal při práci na digitálních projektech v marketingové agentuře a od té doby mu nedá spát. V našem týmu zastává pozici marketingového manažera, staví pro klienty digitální infrastrukturu a navrhuje obsahovou strategii.
Ads
Event Search