Lukáš Balek
CMO & Community Leader | Targito
Na Lukášovo vizitkách jste mohli zahlédnout pozice jako CTO, CMO, Project Manager, E-mailing nebo GDPR Specialista, v neposlední řadě i Community Leader. To ale není podstatné. Lukáš je totiž v první řadě člověk, který vždy jde tak trochu proti davu a hledá to nejlepší, nejefektivnější, a hlavně koncepční řešení. Dokud jej nenajde. A právě takový je i jeho pohled na svět e-mail marketingu.

Jiří Jambor
CEO & FOUNDER | FUTURE SALES.
Jirka je tělem i duší obchodník, který v tomto oboru působí více než 10 let. Baví jej propojovat Sales s moderními přístupy a nástroji. Jak sám říká, „Na cold call vám už dneska nikdo neodpoví“. Ve firmě se stará o klienty a business a dohlíží na to, aby každý projekt měl pro klienta jasný prodejní drive.
Jan Artner
Sales director | IMPER CZ
Honza je zkušený obchodník, který se zabývá zejména využitím dat v B2B obchodě a marketingu. Je odborníkem přes generování leadů a využívání dat k získávání nových příležitostí. V současnosti vede obchodní tým SaaS společnosti Imper známou zejména díky aplikacím Merk a Leady, které obchodníkům a marketérům pomáhají s každodenními úkoly.

Jan Kyselý
Ceo & Founder | FUTURE SALES.
Honza během své profesní kariéry působil na obchodních i marketingových pozicích a zkušenosti sbíral nejen v ČR, ale také na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. S tématem Social Selling se poprvé potkal při práci na digitálních projektech v marketingové agentuře a od té doby mu nedá spát. V našem týmu zastává pozici marketingového manažera, staví pro klienty digitální infrastrukturu a navrhuje obsahovou strategii.
Daniel Urminský
Managing Director | Merkle
Do Isobaru přišel před čtyřmi lety. Tato původně švýcarská konzultační společnost se v roce 2017 stala dceřinou společností Dentsu a pod značkou Isobar technologies expanduje v oblasti digitální transformace v ČR a na rozvíjejících se trzích. Isobar je v současnosti jeden z hlavních technologických integrátorů a expertů na transformaci v tomto regionu. Jako regionální manažer pro rozvíjející se země Daniel také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně Avastu, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro B2B a B2C klientelu.





